Christmas 2014

God jul till er alla!
Min jul har varit fantastisk. Jag har oppnat paket, skypat med familjen och atit massa godis :) Den 24 var tuff eftersom jag sag over hela facebook och instagram att alla ugicks med sina familjer. Men jag pratade med domm over skype och tittade mycket pa film for att inte tanka pa det. Nar klockan var mycket smsade Anni mig och sa att vi hade klarat det, det gjorde mig varm i hela kroppen.
 
Den 25 akte jag och Jody till Shannon och Lane for att oppna presenter, jag fick mycket fint, klader, smink och ett presentkort for victoria secret. Min vardmamma kanner mig sa bra! Det basta var anda armbandet jag fick av lillebror, han hade kopt och skickat ett armband fran "sno of Sweden". 
 
Imorgon aker vi till Jodys mamma och pappa for att traffa alla barn och systrar, det ska bli jattekul att fa umgas med dom igen.
 
Hoppas alla hade en bra jul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0