Christmas break!

Antligen jullov eller vad sager ni? Vi skulle egentligen inte fatt lov fornsen efter idag men vi fick en snowday :D Denna dag har spenderats hemma med stadning, jag har stadat hela rummet, tvattar och lite senare ska ja nog till gymmet och branna lite kalorier.
 
Som jag skrev tidigare kommer mitt lov vara relativt lugnt. Vi ska mest vara hemma och mysa. Jag tankte som vanligt ga till gymmet, se pa film, lasa fifty shades of grey och bara njuta av ha lov!
 
Jag har varit pa min forsta basketmatch! Det var som pa film, allt avgjordes med straffkast sista 5 sekundrarna. Oj vad spannande det var och storre delen av skolan var dar och hejade fram vara wildcats!
 
Igar spelade vi var sista match i indoor soccer for iar och vi tod en andra plats. Jag fick min forsta amerikanska medalj sa jag var helt okej nojd. Jag gjorde fem mal och tror narmare bestamt att jag vann malligan i vart lag med 15 mal. Jag som aldrig gor mal annars, kanns ganska bra :) 
 
Jag har aven fatt mina paket av familjen. Massa godis (som aven ska delas ut till familjemedlemmar), paket till dom och aven nagra till mig. Jag ska dock vanta till den 25 med att oppna dom. Jag har aven fatt min julklapp av Anni. Jag fick en fitnesstidning (suprice), bars, morkchoklad(var grej), ett kort pa oss och ett valdigt fint och personligt kort hon skrivit till mig. Det gjorde mig lite tarogd nar hon skrev om nasta ar och att vi inte kommer vara tillsammans da. Ingen som inte har gjort detta kan forsta hur fort man kommer nara varandra har. Det har gatt 4 manader och hon ar redan systern jag aldrig haft. 
 
Nej nu ska jag slita mig fran datorn men har kommer lite bilder fran de senaste dagarna.. Pussar!
 
 
 
 
 
 
 
Fran var skidresa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0