JUL KANSLOR

Hej alla!
 
Nu borjar julen narma sig med stormsteg. Jag kanner inte riktigt av julkanslan till 100% for att detta kommer inte vara nagon vanlig jul utan nu ar jag ju har borta. Den 25 dec ska jag och Jody fira jul med Shannon och Lane, det kommer bli super mysigt bara vi 4. Sedan aker vi till hennes foraldrar och da kommer hela tjocka slakten. Det ska bli jatteroligt for jag alskar att umgas med hennes familj, aldrig en lugn stund! Sedan aker vi hem igen och firar nyar med Shannon och Lane.
Sedan kommer jag saklart gymma, umgas med Anni och bara ta vara pa jullovet. Jag tror att efter nyar kommer tiden ga fortare an nagonsin.
 
En sak som hande idag var att jag fick julkort fran Farmor. Oj sa glad jag blev. Trodde nastan hon glomt mig haha. Nejda! Jag alskar henne sa mycket och ar valdigt tacksam for kortet. Det sittet nu fint bland alla andra kort. Tack Farmor! Du ar bast <3
 
Det har inte hant sa mycket annars, gymmat, spelat fotboll och varit i skolan. Jag sag min forsta wrestling match, det var hur coolt som helst! Det ar samma sak som brottning tror jag. Vara grabbar ar jatteduktiga :) Akt skidor har vi gjort ocksa. Jag och Anni ar med i skiiclub, sa en gang i manaden ska vi aka skidor. Det var helt klart basta dagen i USA so far! Oj vad vi skrattade, busade, at choklad, sjong i liften och saklart ramlade ner for backen. Peter snodde en av mina skidor sa jag fick springa ner, jobbigt men lite kul var det. 
 
Fotbollen gar bra, tror vi har en andra plats efter att vi vunnit over ett av topplagen. Jag ar sa stolt over mitt lag! Efter jul ska jag forsoka spela med killarna ocksa, behover lite tuffhet ;) haha! 
 
Jag saknar er alla och speciellt nu under julen men inser ocksa att jag har mindre an 6man kvar har. Jag har fatt ett preliminart datum for hemresa vilket ar den 11 juni. Jag vill ju helst hem till midsommar. Jag aker alltsa till Washington den 11 och sedan hem den 15 tror jag. Men detta kan komma att andras. 
 
Vad mer har jag gjort? Jag har spenderat pengar, gatt upp lite i vikt (halla jag ar i USA!) och bara njutit av att vara jag. Men efter nyar sa vikten bort for da borjar snart fotbollen och da ar det 100% allvar! Jag forsoker nu bestalla proteinpulver och liknande for att komma i form. Det hjalper tydligen inte med att spendera varje dag pa gymmet. Nej men intresset for sadanna saker har vaxt nu nar jag varit har. Anni och jag har gjort vara egna gymprogram som vi kor och vi pratar standigt om kost och traning. Det ar kul :)
 
Jag far lov att uppdatera snart igen med God Jul pa er sa lange och glad tredje advent!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0