3 day of homecoming week

Idag var tredje dagen av homecoming week. Vi hade en kort dag och den avslutades med en hypnositor. Det var lange sedan jag skrattade sa mycket, alla verkligen gjorde som han sa. Sedan akte jag och Maegan till Green ville och fixade vara naglar och jag kopte aven lite saker att skicka hem :) Imorgon ar det antligen powderpuff! Som jag har langtat, sporten ar valdigt komplicerad men ag ska mest spriga sa det loser sig nog. Det ar aven pink day imorgon i skolan sa ska ha pa mig min nya rosa powderpufftroja, svarta byxor och mina rosa nike skor.
 
Puss och kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Coolt med hypnotisör...! Du får be Rektor införa lite nya roliga traditioner på TEG när du kommer hem.... Puss!!

2013-10-03 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0