First day of homecoming week

Skolan ar fint pyntad :)
 Som ni kan se ar temat detta ar superhjaltar. Alla seniors ar batman. Idag skulle man kla ut sig till en villan, men det var det nastan ingen som gjorde. Sedan var det en assembly pa fotbollsplan och det var massa skojsigt med alla mindre barn, bl a dragkamp. 
 
Imorgon far man kla ut sig till valfri superhjalte och jag tror jag ska ha en simpel mask, har inte sa mycket saker har.
 
Pa onsdag ska alla grades kla ut sig till sin speciella superhjalte, alla senoirs ar batman.
 
Torsdag ar den stora dagen for powderpuff. Det kommer under kvallen spelas en turnering for att stodja brostcancer. Jag spelar half back. Det innebar att nagon kommer ge mig bollen och jag ska bara springa utav helvete. 
 
Pa fredag ar det alla har vantat pa, homecoming dansen. Ska bli super kul att fa kla sig fint, fixa haret och sminka sig :)
 
 
 
 
Bara for att jag ar senior ;)
 
 
Min personliga favorit, "keep calm and call batman".
 
 
 
 
Idag gick jag till gymmet for forsta gangen. Det var harligt! Det suger att trana sjalv men har ju fotbollen vid sidan av. Jag har aven atit bra i stort satt hela dagen, kanns underbart! Jag ar aven fatt lana en cykel av Shannon sa den ska anvandas flitigt. Jag kommer kunna ga upp senare pa mornarna och ta mig till affaren osv. sjalv. Cykeln innebar frihet helt enkelt. 
 
Nu ska jag fortsatta mig studerande. Jag maste lamna in en engleska uppsats imorgon..
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0