Update

Hej alla! Förlåt för den sega uppdateringen men har haft så mycket för mig så har helt enkelt inte haft tid. 
 
I lördags var det homecoming. Först var det en parad på morgonen som alla klubbar och lag i skolan deltog i. Dom kastade godis och lite leksaker kors och tvärs. Sedan spelade varsity laget Football och vi hejade på som vanligt :) Efter det lockade Maegan mitt hår och Shannon sminkade mig. Klockan 19.00 började dansen. Det var roligt och många från skolan var där. ALLA var uppklädda och dansade ända till klockan elva. Jag tycker det är roligt att skolan kan göra sånna här saker och att alla tar det seriös.
 
Vi förlorade matchen i lördags mot Grant, vi var urusla! Jag bestämde mig då för att träna hårt på gymmet denna vecka. Jag sprang 5km i måndags + styrka och igår sprang jag milen för första gången. Sjukt stolt! idag var det fotbollsträning så tog det lugnt. Men imorgon är det tillbaka till gymmet igen :)
 
i oi måndags var vi på bio med film class och såg citicen Kane, svart vit film och den sög :/ men skönt att slippa skola! 
 
Skolan rullar på som vanligt med mycket läxor. Det börjar bli svårare och svårare att hinna blogga. Både pga av tidsbrist och att min dator är EXTREMT långsam. 
 
Puss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0