Nu jäklar!

Okej nu måste jag få skriva av mig!
 
Jag antar att jag inte är den enda tonåringen som har ångest över min vikt. Jag vet att det finns fler där ute! Jag mår bara dåligt när jag tänker på att jag har gått upp i vikt och att byxorna inte passar lika bra som innan. Men vet ni vad, det skiter jag i för tillfället! Jag kan inte gå och må dåligt över att det finns mer av mig nu än innan. Jag ska spela fotboll fem dagar i veckan och när fotbollen är inställd har jag friidrott, så nu får jag för fasen sluta att må dåligt över mig själv! Jag är inte den smalaste men jag är fasen inte fet heller. Jag kommer få ut så mycket mer av denna resa än ångesten över min vikt. Jag ska för sjutton göra något bra nästa vecka! Jag ska tillbringa tre dagar med fantastiska ungdomar som bara behöver lite extra hjälp. Vet ni, dom skiter i om dom är smala eller tjocka, det enda dom kommer tänka på nästa vecka är lyckan över att få vara som alla andra i skidbacken. Jag är stolt när jag säger att jag kommer få vara med och bidra till detta. Så nu kan vikten gå och ta sig! (Ursäkta språket). Jag kommer uppnå något mycket störa nästa vecka, jag kommer vara en del av något så stort, jag kommer få se en massa unga le för att livet är så bra. Kan inte vänta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0