Update

 
Hej alla! Igår blev en sen kväll med rullskridskor. Jah följde med jodys kompis och hans utbytesstudent och barn. Inte riktigt barn utan killar i min ålder. Det var superkul! Sista låten som spelades var en par låt. En av killarna fråga de om jag ville åka med honom och jag sa visst. Han förklarade att man var tvungen  att hålla i handen så det gjorde vi. Jag tyckte det var lite gulligt. Man hade ju inget att förlora liksom. Efter åkandet var det dags för dansen. Det låter töntigt men här dansar du om du är tio år eller 25år. När det var dags för långsamma låten frågade han om jag ville dansa. Jag tänkte att jag inte dansat tryckare sen jag gick i femman men vad fasen. Man lever bara en gång! Den kille är alltså lika gammal som mig. Men det var en otroligt mysig kväll och jag ångrar ingenting. Jag fick bara vara mig själv och släppa på min vanliga stelhet. Mamma skulle varit stolt!
 
Jag fick även mitt Victoria Secret paket! Visar er min samling nedan.
 
Idag ska jag, jody, anni, ernecto och Marc till Grand rapids och shoppa. Jag ska leta fotbollsskor och leverpastej. 
 
puss på er alla!
jag börjar trivas i mitt blonda hår :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0