23/09/13

Idag har jag varit i staterna 21 dagar (tror jag raknade ratt). Jag har helt klart atit for mycket,sovit for lite och gjort av med alldeles for mycket pengar. Idag var det movie night i skolan igen. De visade filmen 42 men jag satt mest och pratade med Jade och Valentine, hehe. Bilder kommer nog imorgon, tog faktiskt med kameran (tro de eller ej mamma!). Jag har aven bestamt mig for att inforskaffa ett gymkort. Vill jag fortsatta prova alla nya saker i USA sa ar det nog bast sa. Det kostar $30 for en manad (ganga det med 6,3). Ett helt okej pris. Jag ska aven borja skriva vad jag ater varje dag, bade kul for er att lasa kanske och det kommer stoppa mig fran att stoppa visa saker i munnen, fair! Imorgon har jag matteprov, film quizz och som vanligt en mega laxa i econ (economics). Nu ska jag fortsatta plugga lite, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0