Bilder fran gardagen

Nagra av alla de utbytesstudenter som gar i min skola:)
Valdans gosiga tjejer <3
Mysiga pojkar!
Jade och Valentine, de personer jag pratade bort filmen med, varldens finaste :)
Karlek <3
Kost och traning Frukost: En knackebrodsmacka med skinka och ett glas juice Innan lunch: En banan Lunch: En yougurt, ett apple och vattemelon Efter skolan: Lite mac and cheese, rester fran gardagen och ett glas juice Middag: Kycklingfile, sallad, tomat, vattenmelon, en bit brod och ett glas mjolk Jag sprang en runda pa 18min (ramade mitt pa gatan och skrapa upp knat, tur att ingen sag mig!) At lite glass med Lane och Jody. Imorgon ar det en kortskoldag, frukostbuffe for alla seniors och sedan inga lektioner for att alla andra gor SAT proven. Det ar prov for att komma in pa college (universitetet). Ska nog sova snart, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0