Fredag och lördag

Hej alla!
 
i fredags fick jag förhoppningsvis alla rätt på matteprovet, skypade med mina älskade och blev bjuden till homecoming på fotbollsmatchen. Vi ska dock gå som kompisar (så alla vet ;)). Bonfiren var super mysig. Lärde känna massa fina människor. Även fast våra killar förlorade så hade vi det kanon. Jag provade smores! 
 
Idag var jag i Grand rapids med Lauren, hennes mamma och Mikayla. Köpte min klänning till homecoming! Åt även munkar och var allmänt tjock :D innan det var jag och hejade på dem när de sprang crosscountry, du springer fem kilometer. 
 
imorgon har jag två matcher, sesongsstart! Önska mig lycka till :) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0