Lite update..

Mandag: Movie night, sag Pitch Perfect med tasha (USA), Jade (Finland) och Anni (Norge). Det var en mysig men kall kvall. Man betalade tva dollar for att komma in (ut) och alla pengar gick till homecoming tror jag..
Tisdag: Kande mig dalig efter att ha spelat tva matcher i regn sa tranade inte idag. Dock foljde jag med Lauren och Mikayla till killarnas soccer game och sedan fotade jag pa min traning. Alskar mitt lag, dom kan fa vem som helst pa battre humor :) Jag var aven pa Wesco for forsta gangen, det ar en bensinstation dar allt ar storre och billigare (som hela USA :P). Alla tycker jag ar varsta ailen som inte provat vissa saker haha. Onsdag: Tranade som vanligt :)
Torsdag: Idag hade Lane (Shannons son) fotbollsmatch sa hejade pa honom. Sedan gick jag over till the football field och kollade nar de yngre killarna pa var skola spelade football.
Fredag: En av de basta kvallarna pa lange! Larde kanna mer folk, var pa borta match (football, seniors) och sedan var det sleep over hos Mikayla. Jag, Lauren och hon badade i hennes hot tub och pratade sadar som tjejer brukar prata, hehe.
Lordag: Inte bara kom datorn utan fick aven paket av min kara familj! Alskar och saknar er <3 Nu har Lane match sa ska ivag och kolla pa den och sedan ska jag med Jody och hennes pojkvan Brian pa Art price. Bilder kommer inom kort! Puss! Sahar kanner jag mig nu: Tell everybody I'm on my way New friends and new places to see With blue skies ahead Yes, I'm on my way And there's nowhere else That I'd rather be Tell everybody I'm on my way And I'm loving every step I take With the sun beating down Yes, I'm on my way And I can't keep this smile off my face 'Cause there's nothing like seeing Each other again No matter what the distance between And the stories that we tell Will make you smile Oh, it really lifts my heart So tell 'em all I'm on my way New friends and new places to see And to sleep under the stars Who could ask for more? With the moon keeping watch over me Not the snow, not the rain Can change my mind The sun will come out, wait and see And the feeling of the wind in your face Can lift your heart Oh, there's nowhere I would rather be 'Cause I'm on my way now- Well and truly I'm on my way now I'm on my way now I'm on my way now I'm on my way now Tell everybody I'm on my way And I just can't wait to be there With blue skies ahead Yes, I'm on my way And nothing but good times to share So tell everybody I'm on my way And I just can't wait to be home With the sun beating down Yes, I'm on my way And nothing but good times to show I'm on my way Yes, I'm on my way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0