Jullov 2013-2014

Hej alla!

Jag tänkte uppdatera er om mitt jullov. Jag har inte gjort så mycket, sovit, kollat serier och gymmat. Vi var några dagar hos jodys föräldrar. Nu har jag träffat alla systrar med familjer. Det var jättemysigt! Lite julklappsutdelning, mycket mat och pulkaåkning.

Nyår spenderades först med Shannon och hennes kompis Anni, vi spelade spel. Sedan åkte jag och jody till Laura och där var huset fullt. Jag mötte några andra utbytesstudenter och trevliga människor. Även vi spelade spel, det är vad man gör här.

Igar shoppade jag med jody och Anni. Jag köpte 2bhar, 3 trosor från Victoria Secret, en spray, tröja från hollister, ett mobilskal och några navelpiercingar.

Idag har vi ska shoppat smink. Jodys kompis kom hit och salde lite. Nu är månadens pengar nästan borta :p Men market heter Mary Kay och ar underbart! Jag kopte ett ansiktsrengoringskit, foundation, powder och en kram man tar pa innan foundation sa det haller langre. Hon ska komma tillbaka 14 Mars nar jag fyller ar och lata mina vanner prova. Du har ett hemmaparty och vardinnan far gratis produkter (vilket ar jag i detta fall). Ar ni intresserade sa hor av er! Hennes hemsida ar: www.marykay.com/tassapatrick Och om ni bestaller gynnar det mig :P Plus att ni far fantastiska produkter! Man far skicka tillbakaom man inte ar nojd, aven omman provat i ca 3 veckor.
 
Imorgon ar det laxor som galler for pa mandag borjar skolan :'(
 
Ni far valdigt garna hjalpa mig samla in pengar till barn med extra behov, for att de ska kunna fa halla pa med idrott. Jag har en hemsida dar du kan donera allt fran $1 till mer. De begar inte mycket men du kan uppfylla deras drom. En bonus ar att aven jag far hoppa isvak, det betyder inget i detta fall men bara en liten extra grej. Tack! :) http://www.firstgiving.com/fundraiser/CamillaSjoholm/stanton14
 

I övrigt har jag det bra! 5månader kvar tills jag får träffa alla igen :)

Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0