Glad tjej :D

Yes!

Nu har jag äntligen gjort engelska proven! Jätteglad tjej :D

Jag har gjort SLEP - testen, det innefattar hör- och läsförståelse. I början var det hur lätt som helst men sen blev det svårare.. Jag tror ändå jag klarade det men är nervös iaf!

Det är super skönt att ha detta gjort och nu är nästan alla papper ifyllda. Jag har bara ett papper kvar som jag ska få av min engelska lärare, sen är det klart :D

Jag har väntat i flera år på detta men när som helst börjar sökandet efter min familj!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia Fischer

Jag ska också iväg till USA 13/14 ska vi köra på ett litet trevligt länkbyte?

Kram

Svar: Ja men det kan vi göra :)
camillasnewlifestyle.blogg.se

2013-02-28 @ 20:59:17
URL: http://feliciafischer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0