Hej bloggen!

Hej igen alla fina!

Det var länge sen jag skrev men det har inte hänt så jätte mycket..

Men lite har väl ändå hänt så ska uppdatera er!
Jag har börjat skriva mitt personliga brev och lagt upp läkarintyg osv. Det är himlans mycket som ska göras! Detta är alltså det som min världfamilj kommer läsa och välja mig från. Alltså måste allt vara tipp topp!
Nu har jag också fått veta att jag ska till explorius kontor och göra ett engelskaprov. Det är läs- och hörförståelse och de sa att det tar 1,5 timmar. Jag är suuuuuuper nervös!

Kommer sakna allt och alla här hemma men måste inbilla mig att allt kommer finnas kvar när jag kommer hem igen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0