Uppdatering :)

 
Hejsan! 

Dags att blogga igen. Förra veckan och denna vecka har varit vanliga Skolveckor. Jag har pluggat (lite iaf), gymmat med Anni och sett massvis på vänner!

Jag har haft två snowdays! Det är när det blir halka. De är svårt för skolbussarna att köra på grusvägarna så de måste ställa in skolan. Helt okej!

Jag och Anni har skapat våra egna gymprogram. När du är kär i peanutbutter så måste du gymma varje dag så vi har hittat på mördarprogram. Efter varje pass simmar vi en stund i poolen och sen sitter vi i bubbelpoolen, ganska schysst :)

Skolan går helt okej. Betygen är fortfarande över c och jag har numera A+ i matte, hälsa Emma det! Annars så är historia och ekonomi lika segt som vanligt och jag ser mest fram emot att få jullov.

Jag skapade med underbara Victoria, som är i Washington och Jonte som är kvar i Sverige. Har verkligen saknat dom och hade inte pratat med Jonte på 90 dagar så det var underbart! Sen ringde lillebror på 7år som precis börjat lära sig läsa. Haha mamma undrade vad han pyssla med och han sa att han parade med mig :p älskar den ungen!

Fotbollen flyter på. Dock bröt Danelle benet förra matchen och det var lite läskigt. Men hon mår bra nu :) Jag hoppade in i mål senaste matchen och det var så himla skönt att vara tillbaka där, oj vad jag har saknat det! Efter matchen åkte vi till ett hus som har en julbelysningsshow. Du sätter på en speciell kanal på radion så blinkar ljusen på speciella sätt, coolt var det!

Idag har jag varit här 95dagar!!! Kan inte fatta att tiden gått så fort :O men nu vill jag mest ha februari så high school fotbollen kan börja :)

Nästa vecka händer en del:

Imorgon: ska till ett ställa och kolla på granar som dom pyntat enligt alla olika länder i världen, kolla fotboll ska jag nog också, äta sushi och baka pepparkakor med Shannon.

Söndag: fotbollsmatch och förhoppningsvis skypa med Maja och Tove :)

Onsdag: slutar tidigt! Annars är alla dagar exakt likadana från 07.45-15.10 med 30min lunch. Ja klaga inte enskilda! Jag ska även filma wrestling matchen på skolan för min mediaklass. Jag har aldrig sett wrestling innan så det ska bli kul.

Torsdag: fotboll!

Fredag: skiiclub!! Vi ska iväg och åka skidor. Ser fram emot det! Vi åker i äg en gång i månaden med en grupp från skolan.

Lördag: match!! Jippi :)

Söndag: vila förhoppningsvis för vi får inte glömma att jag även gymmar varje dag. Jag sprang 3,7 km med Anni innan vår match igår. Duktigt jag vet ;)

Det var nog allt för denna gång, puss!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0