Hej alla!

Denna vecka har varit jatte upptagen. Jag har haft tva prov, gymmat och gjort massa roligt ocksa :) Ska forsoka blogga iaf en gang i veckan, det ar nog lagom.
 
Igar had Maegan en bonfire efter sista fotbollsmatchen. Det var lite sorgligt men snart borjar basketsesongen och det ska bli super kul! Jag ska antagligen spela basket, dock far vi se hur mycket speltid jag kommer fa. Jag vill iaf fa chansen att ta del av ett lag och ga pa en tryout. 
 
Jag hade historieprov i torsdags, jag fick D+ men det var svart med spraket. Betyget ar fortfarande over C  (vilket det maste vara om jag ska fa ta sudenten). Jag tror att matteprovet pa fredagen gick galant iaf. Jag  har A i geometri, kan ni fatta?? TOVE JAG HAR A I MATTE! an sa lange :P 
 
Forra fredage hade vi sleepover hos Danelle, det var jatte trevligt! Vi sag skrackfilmer och at varldens basta frukost! Hennes mamma lagade alla amerikanska frukost alternativ man kan onska sig. 
 
 
 
 
Pa lordagen akte vi till Jodys foraldrar. De bor i ett riktigt amerikanskt litet hus, jattegulligt! Vi traffade hela hennes slakt och firade hennes systerson som fyllde 2 ar.
 
 
 
 
Igar sov Anni hos mig, vi pluggade och tranade. Idag ska jag sova hos Shannon for Jody ar inte hemma. Vi ska titta pa film och ata glass :)
 
Imorgon ar min sista fotbollsmatch for denna sesong, sedan far jag vanta till i var.
 
Hemlangtan gar upp och ner. Jag pratar mycket med Anni och Jade om det och det hjalper en hel del. Vi alla saknar vara familjer och vanner varje dag men utan detta hade vi aldrig insett hur mycket vi faktiskt uppskattar dem och jag har insett hur livet skulle vara utan alla dar hemma, inge vidare! Jag har det bra har men klart man saknar alla dar hemma
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kämpa på med historian där, du reder nog ut det, du har alltid varit bra i Historia!! Vet att det inte är samma sak, men bara du kommer in i det ordentligt kommer det inte att vara så stor skillnad. Vilket underbart superamerikanskt hus Jodys föräldrar har...:) Vill gärna se det när vi kommer över! Puss!

2013-10-21 @ 10:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0