Prom nr 2

Jag har precis haft en av de bästa kvällarna i mitt liv! Jag följde med jody till hennes skolas prom. Det var så underbart. Temat var "under the sea", dom hade blåa cupcakes, kakor som såg ut som musslor och deras gym var dekorerat som att man var under vattnet.

Jag dansade med mrs solo (jodys kompis) när en kille kommer upp och frågar om vi vill dansa. Mrs solo säger "i can't dance with you, i work here" och då säger han, "what makes you think i asked you?". Haha så jag fick dansa med honom. Tror vi dansade två eller tre gånger. Sedan hade dom ett photobooth, där man tar bilder tillsammans. Han kom upp till mig och frågade på svenska om jag ville ta bilder med honom. Han hade googlat det! Haha åh denna kille gjorde min kväll.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0