Waaaaahhhh

Väntan är nu över! hjärtat slog volter och andningen upphörde. 
Mamma:
- vart ska du?
jag:
- va? Vadå vart ska jag?
mamma:
- ja, har du inte pratat i telefon? Jonathan sökte dig. Det är klart!
 
Asså mitt hjärta har aldrig slagit så snabbt förut. Jag ska spendera mitt år i Michigan med en kvinna på 34 år och hennes hund. Hon verkar toppen och vi delar gemensamma intressen, poolen på baksidan är ju bara ett plus ;) jag bor två min från skolan och den har 460 elever. Allt verkar så underbart! Jag börjar den 3sep och flyger till New York på lördag, gaaahh! Jag ska först flyga till köpenhamn för att möta alla danskar, sedan flyger vi tillsammans till london och därefter till "the big city". Just nu vill jag bara åka!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0