Chicago baby!

Hej alla! Förlåt att jag inte uppdaterat er men nu efter mycket tjat från mamma är jag äntligen igång! 
 
Förra helgen var jag, Anni, jody och Brian i Chicago. Vi tog tåget dit och det var första gången för Brian. När vi anlände gick vi till hotellet, slappade och sedan bar det av ut i blåsten. Chicago kallar vindarnas stad. Vi gick till the Willis Tower och det är Amerikas högsta byggnad. Lite läskigt var det men oj så roligt! Sedan var det bara hem och sova. 
 
Andra dagen startade med hotellfrukost och sedan det jag sett fram emot hela resan, shedd aquarium. Vi såg en delfin och val show och alla andra vattendjur man kan tänka sig. Vi var även på 4d bio, coolt var det!
Efter detta gick vi tillbaka till hotellet, jag och Anni badade i bubbelpoolen och sedan mötte vi jodys gamla kompis för en sushi middag. 
 
Detta ta var en fantastisl helg! Men vi får inte glömma tornadon vi jagades av påvägen hem. Vi var tvugna att stanna till hos jodys syster och vänta tills allt är över. Rätt som det var fökl ett träd ner och elledningen så susie ropade att vi borde springa ner i källaren. Detta var riktigt läskigt men nu har jag upplevt det också :)
 
Bilder från navy pear
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0