Ännu en dag

 
 
Hej alla! Ännu en dag har passerat och man kommer mer och mer in i språket och kulturen. Hemlängtan har jag inte haft en för jag har inte haft en minut att tänka efter. Dagen har varit bra, pratar med fler människor var dag som går. Dock hade vi matteprov och eftersom jag är i typ svåraste gruppen gick det åt helvete. Imorgon byter jag till geometri! 
 
Nu ska jag snart på fotbollsträning vilket ska bli super kul :) får äntligen chansen att verkligen lära känna folk. Jag pratade med en tjej i film class s heter Laura och hon tycker att jag ska börja på crosscountry men jag spelar nog hellre fotboll hehe. Men ska prata mer med henne imorgon :)
 
Det som hela skolan väntar på nu är homecoming. Vilket innebär massa smink, fina skor, prinsessklänningar och en date! Gaaahaa Det är alltså snart homecomingvecka (1mån) och vi har tema superhjältar så hela skolan ska klä ut sig. Frågan är hur man hitter en kostym här :S
 
nu ska jag försöka fixa min telefon, puss!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Superhjälte har du ju varit förut, så en sån dräkt vet du ju hur man gör...;) Prinsessklänning däremot...... Fast det mesta går säkert att hitta på nätet om inte annat!! Kämpa på med matten...<3 Puss!

2013-09-05 @ 09:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0