Äntligen! Lite update

Jag ligger numera på en säng på hotellrummet i New York med en dansk tjej och en från Finland Och bara tänker på hur mitt liv förändrades på en dag. Dagen började med att jag vaknade i min säng i Sverige och nu har jag varit i danmark, london och slutligen USA, vilken dag!
Jag tänkte lägga upp det jag skrev från planet: 
 
Det här är nog det jobbigaste, mest spännande och galnaste jag gjort i hela mitt 18år långa liv. Att säga hej då till sin familj och sina vänner för 10mån är det absolut svåraste jag fått göra. Tårarna sprutade och det värkte i hjärtat. Jag försökte hålla ut och visa mig stark men när jag kramade mina småbröder så bara brast det. När jag såg min minsta lillebror gråta på arlanda var det nära på att jag sket i alltihop. Det gjorde så ont. Vetskapen om att han inte förstår hur länge storasyster ska vara borta var olidlig. Jag sitter på flyget mot Köpenhamn nu och försöker skriva av mig tårarna. Alla undrar nog vem den knäppa tjejen i rosa är som sitter och storlipar. Tro inte att jag inte är tacksam över att vara påväg mot mitt livs äventyr men idag är en jobbig dag. Det är inte så lätt som man kan tro att bara lämna tryggheten bakom sig och sticka till ett främmande land med främmande människor. Men jag klarar det här för jag vet att jag är stark. Det har jag fått av mina föräldrar. 
 
Jag sitter nu på planet mot New York och jag skulle inte kunna känna mig nöjdare! Jag har umgåtts mycket med två killar och en tjej från Sverige som jag mötte i Danmark. Jag träffade även två danskar som följt med på resan. Tyvärr skulle inte Emma(?) till New York utan direkt till Georigia men vi sa att vi skulle lägga till varandra på facebook. Jag har suttit bredvid Gustav på både planet till London och nu på planet till N.Y. Det är jätteskönt att få prata lite svenska ytterligare en gång :) bredvid oss har vi haft Astrid från Danmark. Hon ska också till Michigan men åker på tisdag och vi bor inte så nära varandra. Daniel som är med också ska även han till Michigan och bi bor faktiskt nära varandra. Vi ska flyga tillsammans från New York på måndag och mellanlanda i Boston och Chicago, skönt att slippa göra det ensam! Vi har det nog ganska bra nu. Tårarna försvann när jag träffade de andra och vi har haft så kul man kan ha på ett plan och en flygplats. Nu har jag tråkigt däremot så har smygfotat Gustav när han sover, hihi! 
 
Kommer sakna er mina finaste!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gött att du har sällskap hela vägen till Michigan. Ta vara på tiden, se och gör allt du kan, ha ett öppet sinne och var dig själv så löser sig allt. Vi finns här och vi älskar dig...<3 <3 <3

2013-09-01 @ 09:01:34
Postat av: Maja

Åh va skönt att allt har gått bra Camilla! Jag saknar dig som tusan här hemma, men känns riktigt skönt att du har landat! Hoppas du får det riktigt, riktigt jävluskt bra nu och uppdatera så myyyyycket du bara kan!! vill veta allt, hehe, älskar dig puss och kram!!!! <3

2013-09-01 @ 19:13:51
URL: http://inthiswonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0