Bättre sent än aldrig

Jag har nu varit på två footboll Games, en för dom yngre och en för seniors. Det var riktigt roligt ikväll! Dock förstår jag inte alla regler men det kommer. En sak som skolan gör är att tjejerna har på sig spelarnas bortaställ under skolan och spelarna själva har sina hemmatröjor. Lite roligt :) 
 
Jag har äntligen börjat skaffa mig lite kompisar och dom fick idag smaka svenskt godis. Marabou och bilar älskade dom men dock inte djungelvrål, hihi. Jag var även in till stan med min hostmums bästa kompis och hennes son. Behövdes lite nödvändigheter som schampo, balsam, sminkborttagning mm. Nästa helg ska jag till Grand Rapids (den stora staden) och shoppa homecoming saker med två kompisar, skoj! 
 
Annars är allt bra, åt skollunchen idag! Jag brukar ta med mig men idag orkade jag inte. Det blev nuggets med potatismos. 
 
lite bilder:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0