Fler bilder fran dagen

Jody har en fantastisk familj och jag ar jatteglad over att fa vara en del av den i tio manader. Denna dag har jag bade skrattat, atit massa gott, myst med bebisar, provat pop tarts, float (tror det heter sa) och insett hur mycket min egen familj dar hemma betyder for mig. Jag fick antligen skypa med dom idag och det ar jag jatteglad for! Det var skont att fa beratta hur jag har det och prata med dom. Man inser hur mycket man saknar dom men samtidigt har jag ett annat liv har och detta liv vill jag heller aldrig lamna. En av anledningarna till att vara utbyesstudent, du har tva familjer som alskar dig och dessa minnen kan aldrig nagon ta ifran dig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lask med glass, inte jattegott men dom alskar det.
 
 
The bonfire pa deras tomt, hog mysniva!
 
 
Avslutar inlagget med en bild pa min svenska familj, och ja det var bilden och inte chokladen som var i fokus nu. Puss alskar er <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi älskar dig gumman, och är glada att du har det så bra...<3 Samla på dig alla minnen du kan...:) Puss!

2013-09-29 @ 12:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0