Football game and a visit at Jodys sister

I fredags var jag pa fotbollsmatch (football) med alla andra som vanligt. Det var super kul :) Alskade varje minut.
 
Idag ar det lordag och vi ar hos Jodys syster med familj. De har en garage sale, saljer saker fran deras hem pa tomten. Jodys andra syster ar ocksa har sa huset ar fullt av sma barn. Jag har gjort lite laxor, fatt hjalp med datorn som kranglat, atit mac and cheese (som vanligt) och busat med alla smattingar.
 
Imorgon har jag forst fotbollsmatch mot Grant. Forhoppningsvis far jag da traffa Daniel som jag flog hit med for han bor dar. Skulle vara jattekul :)
 
Efter matchen ska jag, Maegan och Danelle (kanske nan mer) fixa vara naglar for homecoming i Greenville. 
 
 
The cutest little guy ever!
 
 
 
Familjens kycklingar, nya agg for frukost imorgon. Pappan har lovat mig en ordentlig frukost :D
 
 
Anni, Maegan and me at the football game.
 
 
Anni och jag satt utanfor skolan pa grasmattan och at mac and cheese. Ganska sadar jatte coola.
 
 
En av de basta personer jag vet <3
 
 
Snodde bilden fran Annis snapchat.
 
 
Vi avslutar detta inlagg med ett smart citat, WORD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0