Michigan!

Hej alla! Jag har det underbart. Ligger nu i min stora säng i mitt nya rum i min nya stad i Michigan. Jag är så himla trött så orkar inte uppdatera så mycket men Jody är underbar och vi klickade direkt, hon frågade om jag ville spana in lite senior killar på fotbollsplanen, kunde ju inte tacka nej till det! ;) tiHi! Förresten så berättade hon att jag är senior och om jag blev glad! Så himla lycklig! Imorgon är första dagen på high school och jag ska dit med min cordinator Laura och två anda studenter. Det ska bli spännande att få välja schema och träffa alla. 
 
Men nu är jag trött så godnatt Sverige! Jag får skriva om flygningen en annan dag :) puss och kram :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0