Onsdag och torsdag

Igår var det powderpuff träning och det var så himla kul :) jag var en av de snabbaste när de klockade oss på några meters löpning. Jag ska spela half back. Då får man bollen från en lagkamrat och bara springer och hoppas på en touchdown. Idag är det träning igen, super skoj! Igår åt jag: frukost i skolan, lite nachochips, två mackor och jordgubbar till lunch. Jag åt ingen middag men några chokladbollar, jag bakade åt mina kompisar. Jag ska inte längre gå med nån kille till homecoming, det blev för mycket strul så går med kompisar istället. Det gör mig inget utan jag ser verkligen fram emot att gå med kompisar :) Fick även skolfotona idag, super fula så tänker ta om :)
e
2013-09-26 | 20:56:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0