Vanlig torsdag

Ja vad har hänt idag då?
Jag pratar med fler människor nu och jag känner att det lönar sig att våga. Jag blev faktiskt bjuden till en bondfire imorgon efter killarnas match. Ska bli super kul och då får jag träffa lite mer folk och prova smores, jippi! 
 
Jag älskar mitt fotbollslag! Alla är så sjukt trevliga och när man gör mål på match på träning säger vissa tjejer i laget som släppte in den att man äger och man gör high five. Kanske inte är riktigt min stil men jag är här för att prova nya saker :)
 
idag ska jag laga pannkakor jody, Shannon (hennes bästa kompis) och hennes son Lane. Smeten står i kylen och ska snart stekas.
 
Efter det måste jag plugga för jag har en matte quizz imorgon :'( jag läser geometri och det är svårt med alla konstiga ord på engelska men det blir bättre och bättre för var dag som går.  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig omväxling jämfört med svenskar som surar ihop och ser ut som åskmoln om de släpper in ett mål på träningarna....:)Bara de inte gör likadant på matcherna! Hoppas det gick bra med matten, kämpa på!!

2013-09-13 @ 09:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0