Bra helg!

Detta var en handelsefull helg. Jag hittade min balklanning! Jag ar sa himla glad! Jag gillar fargen och den sitter valdigt bra. Jag kande att jag betalade for mycket for den men va tusan! Jag lagger aldrig pengar pa sant och detta hander ju faktiskt bara en gang. En av mina onskningar har gatt i uppfyllelse. Jag blev fragad till prom sa jag har en date! Jag, Camilla Isadora Sjoholm, har en date! Jag vet att mamma ar stolt. Och pappa, det ar en snall kille :) Jag haoppas att det kommer bli en magisk kvall Tydligen sa ar planerna att ta bilder och ata middag innan sa det ska bli kul :) dock maste allt ske valdigt fort eftersom jag kommer runt 5.30 efter en fotbollsturninering och prom borjar kl. 8. Men det loser sig :) Endast 24 dagar kvar nu!
 
 
Han visade sin mobil och jag fattade forst inte men for er smarta manniskor, las apparna sa fattar ni:)
 
Sondagen spenderades efter extrem lang vantan i en ishall! OMG! Jag var antligen tillbaka! Jag kan saga att det var stort att fa aka till Detroit och se nar Redwings spelade. De vann med 3-2 och tva svenskar gjorde forsta malen och assisterade till det tredje. Jag var stolt svensk under dessa timmar. Till alla er dar hemma som gar mycket pa matcher, ni skulle sett lagandan och publikkanslan. Det var inget hat i luften alls, hela ishallen bara hejade och jag kande mig som hemma. Tack mamma och pappa for denna julklapp! Det var en upplevelse jag tar med mig resten av livet.
Lidstrom #5
Forsta mjuka kringlan!
 
Nu ar det aven sa har att det har blivit var! Antligen Michigan! Som vi har vantat! Dock ska det tydligen bli isregn imorgon sa jag far val se till att vara lycklig for den illa stunden av var vi far:)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0