Kaosig vecka

Oj vilken vecka det har varit! Matcher, friidrotts tävlingar, fotbollscup, prom.. Friidrotten fungerar bra. Jag kom på andra plats i diskus förra veckan. Det är helt okej för att vara första gången. Min coach är imponerad så det gör mig glad. Jag stötte kula längre än första gången. Tror jag stötte 20 ft och 8 inches eller något. Jag slängde diskus 68.8ft, dock var tävlings nerverna igång så kunde nog ha kastat längre. Fotbollen fungerar också bra. Förutom sjuka skavsår så är jag nöjd. Jag har varit i start elvan varje match så här långt och fått väldigt mycket speltid. Vi har förlorat två matchen och vunnit en i serien. Vi kom på tredje plats i cupen, jag fick med mig ett mål och en assist. Nu till det viktigaste, prom. Det är inte en sån stor grej som alla tror faktiskt. Jag var lite besviken men det var kul ändå. Jag gick med min date Drew, Annie, hennes date jared, David och hans date sadie. Alla kom till mitt hus och vi tog lite bilder tillsammans och sedan gick vi ut och åt. Och med alla menar jag att hela drews familj kom! När de först kom till mitt hus var inte jag och Annie klara. Vi hade ju haft fotbolls cup så vi fixade hår, smink, naglar osv. På en timme tror jag, galet stressade var vi! Jag fick även en blomma att ha på handleden av Drew, det var mega gulligt! Kvällen gick bra, vi dansade och hade kul. Det var mysigt att få dansa till lite lugna låtar nu när man faktiskt hade en date att dansa med, haha. Ja detta var nog allt. Imorgon har vi vår första hemma match och på tisdag två prov, jippi! Puss (bilder från prom och fotbollen kommer vid ett senare tillfälle, med bilder från spring break, bloggen vill inte ladda upp bilder just nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0