Springbreak 2014

Skrev detta förra veckan.
 
Hej alla där hemma! Det är springbreak här borta och jag kampar i Indiana. Jag är i södra delen i madison. Vädret har växlat mellan regn och solsken. Vi har vandrat, kollat vattenfall, ätit glass, grillat, ätit smores, jag har visat amerikanarna banan med choklad i över elden, vi har cyklat, cyklat i skogen, skitat ner oss och så mycket mer. Bilderna får tala för sig själva. Jag är här med Jodys systers familj och vänner till dom. Fem galna pojkar i ålder 1 till 7. De är så söta och fulla av energi. Jag älskar barn men de har helt klart kört slut på mig. Jag kommer vara dödstrött när jag kommer tillbaka till skolan haha.
 
Bilder kommer senare när jag har fungerande internet.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0