Winterfest week

Hej alla!
Nu har vi haft winterfest week och olika teman varje dag och samlingar i gymnastikhallen for tavlingar. En dag var det arhundranden och jag var sa klart utkladd med Anni! HaHa. Vi hade fys mandag, jag gick pa massage i tisdags(underbart!), fyn onsdag, match torsdag och fys fredag. Jag ar trott! Vi vann matchen med 6-2 och jag gjorde tva mal. Vi spelar fotboll pa gympan i skolan och jag gjorde illa knat, hoppas det blir battre! Ni som kanner mig vet att jag skulle aldrig vila pga lite smarta. Kan vara dumt men har alltid varit san. 
 
I fredags var det winterfest och innan det hade jag fys och kollade basketmatch.Killarna vann matchen och det var sjukt mycket folk. Kul att se sa manga heja pa sitt lag och sin skola. Dansen var kul och jag fixade mig med Anni. Vi bara dansade till musiken och njot av att vara i USA. Det ar inte alla dagar man gar runt i langklanning. 
 
Nu i helgen ska jag bara ta det lugnt och vila bort min forkylning. Har dragit pa mig en san, sa maste bli av med den till mandag nar fysen borjar igen!
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0