Jan/feb

Jag kände att det var dags att uppdatera er lite om vad som hända skall i februari. 
 
Vi kan börja med vad som hänt nu i januari. Jag har beslutat att spela fotboll och kära friidrott nu i vår. Eftersom man tränar varje dag efter skolan så var jag tvungen att välja en huvudsport. Det blev så klart fotboll. Jag ska alltså endast tävla med friidrotten. Jag kommer springa och stöta kula tror Jag. Får veta mer på mötet imorgon. Vi har spelat vår första fotbolls match för nya säsongen (inne). Vi vann och jag gjorde tre mål. Annars har det inte hänt så mycket. Livet rullar på. 
 
Nästa vecka har vi finals. Det innebär prov, ungefär som nationella men man har det i alla ämnen så det är bara att plugga.
 
Inför nya terminen har jag lite nya klasser, idrott och government. Konditionsträningen börjar även för både fotbollen och friidrotten. Ska bli kul! Vi tränar styrka och springer i korridorerna. 
 
Jag ska även hoppa isvak, kallt kommer det bli! Sedan börjar även special olympics. Jag ska åka upp några dagar med jody och massa andra och hjälpa till när deras elever utövar vintersporter. Jag ska hjälpa till med utförsåkning(skidor).
 
På fredag ska vi åka skidor igen och på lördag ska jag, jody, Marc och Ernecto (också med cetusa) möta jodys syster och barn för att spendera helgen på ett äventyrsbad. 
 
15 februari är det winter fest! Ungefär som homecoming. Jag ska försöka låna en klänning så jag slipper köpa en ny.
 
Det var allt för nu! Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0