Nya bebisar!

Nu är jag redo för fotbollssäsongen! Även fast mamma inte tyckte jag skulle slösa pengar på annat än skorna så blev det en plattång. Dom är billigare här och alla tjejer behöver en. Hade faktiskt haft min andra i x antal år och den slängdes innan jag ens kom hit. Så jag kände att det var en bra investering. Pengarna går åt här men jag är ändå ganska bra på att sköta det. Enda saken jag behöver pengar till nu är Mary kay produkter. Men även det kommer bli billigare eftersom jag håller i partyt. Det blir på min födelsedag. Efter detta så kommer pengar sparas till spring break. Jag kommer ändå inte ha tid att spendera dom med alla sporter haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0